Dyo despre ultima strigare de război

Dionis Bodiu o stea mai tânără adăugată mai an constelației blogar-baptiste produce azi două texte destul de diferite ca substanță și prestanță unul de altul. În cel din linkul de mai sus pare să trădeze o anume o sensibilitate la glume făcute pe seama coreligionarilor.

Pare numai pentru că așa cum au sesizat unii comentatori și a încercat să explice și el ulterior e vorba de iritarea provocată de lipsa de tact a autorului glumei respectiv Petru Lascău. Gluma lui nu este fără sare, sau ne-gustabilă la modul general dar vine într-un moment nepotrivit când atitudinea corectă ar fi fost cea a lui Marius Cruceru și anume de încetare a ostilităților fie și temporar sau/și de suprafață.

Să spunem doar că dictonul : în dragoste și la război toate sunt permise (cam așa sună) nu se aplică cazului de față.

So help us God.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Dyo despre ultima strigare de război

  1. Agnusstick says:

    Dreptul nostru inalienabil, moştenit de la A. Dam ‘n Dama, este să dezamăgim. Singurul care a scăpat de blestemul ăsta (şi a încasat altul) e şarpele, el amăgeşte chiar când pare să dezamăgească.
    Au(ch), dragă Sam, propusu-ţi-ai tu oare să fii o vreme-două un Mircea Badea al blogosferei evanghelice? Sper să nu dezamăgeşti mai mult (sau mai puţin) decât promiţi! Eu unul am fixat postul şi am aruncat telecomanda. (Asta nu înseamnă, contrar aparenţelor, că nu voi mai citi altă postare de pe aici — vorbeam metaforic, o formă rafinată de amăgire.)

    • sam says:

      E de rău sau de bine? Comparația cu Mircea.
      Dacă am un spectator emisiunea poate continua deci.
      Nu mi-am propus ceva anume, sunt prea dezordonat. Dar asta știi deja.

      • Agnusstick says:

        Pentru mine e de bine, pentru alţii deloc. Păi uite că o astfel de emisiune te face ordonat, în limite rezonabile… Dar tu rămâi oricum impre, vizibil şi original, mai ales în modurile prin care dinamitezi ordinea în vederea recristalizării direct din pulbere. Ai ordinarea mereu proaspătă… Mai ţine-te măcar o vreme de programul ăsta, şi apoi ce ai zice de un Animal Planet? Da să fie şi cu capucini, bine?

  2. Agnusstick says:

    Sam, mai am o rugăminte: am pierdut link-ul spre acel teolog penticostal care-şi luase doctoratul cu ortodocşii, poţi să-mi dai un helping hand, că ştiu că şi tu îl frecventai pe vremuri?

  3. Dyo says:

    Iata raspunsul meu celor care ma cerceteaza 🙂

    Fiecare strigare piere pe limba ei, pana la urma …

    • sam says:

      OMG, sper că n-ai de gând să te întorci la origini 🙂
      Dansul și muzica din clip au un stil mai apropiat de cel carismatic.
      Că n-o fi vreo aluzie la turnarea filmului Ultimul baptist sau Dansând cu penti

Leave a Reply

