Și drumul către biserică e pavat…

 

Am văzut anul trecut filmul In Bruges în care joacă fain actorul Colin Farrell fără să-și ascundă deloc accentul irlandez. O bijuterie de film deși trailerul de mai jos nu-i face actually un serviciu.

Am jurat în bărbi că vom merge să vedem cândva orașul unde se petrece toată acțiunea. Am fost, am văzut, am pozat. Orașul, și el o bijuterie.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Și drumul către biserică e pavat…

  1. Gabi Macovei says:

    Scena cu grasanii din piata, bunch of elephants, este epica! It makes laugh every time i watch on youtube!

Leave a Reply

