Monologhia in re-dial-log

Monologhia se întoarce – dacă se supără pe mine pentru anunțul ăsta (nu știu cât s-a pregătit împotriva popularității) o să-mi cer iertare, dacă nu, nu.

În continuare un citat dintr-un articol de-al lui mai vechi, un text scurt în care am avut surpriza să mă recunosc ca-n oglindă. Nu veți fi surprinși deci de ce îmi face plăcere să fac acest anunț.

Mi-e greu sa fiu mereu împăcat cu lucrurile care mi se întîmplă și asupra cărora nu am nici un control. Și mai greu îmi e să mă împac cu tragediile altora. Cu suferința inocenților. Încă mă întreb unde se sfârșește împăcarea înțeleaptă cu urîțenia lumii și unde începe resemnarea.


Biserica dăunează grav sănătății unul din primele articole la care am comentat – ne-recomandat sugarilor spirituali.

Și un quiz preluat de la el de pe blog care încearcă să-ți găsească locul în creștinism de data asta ignorând celelalte religii:

What’s your theological worldview?

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Monologhia in re-dial-log

  1. Gabi Macovei says:

    Ha, ha!
    I Scored as Evangelical Holiness/Wesleyan

    You are an evangelical in the Wesleyan tradition. You believe that God’s grace enables you to choose to believe in him, even though you yourself are totally depraved. The gift of the Holy Spirit gives you assurance of your salvation, and he also enables you to live the life of obedience to which God has called us. You are influenced heavly by John Wesley and the Methodists.

Leave a Reply

