Prolog

Mulțumesc vizitatorilor fideli (vă știți voi) și-mi cer scuze pentru pauza pe care o voi face.

Am trecut prin câteva bloguri personale și am urmărit, prea des aș zice, o serie de vreo 10-12 bloguri. Mi-am satisfăcut orgoliul de scriitor pârât și am câștigat câțiva prieteni (vă știți voi).

Subiectele tratate și blogurile urmărite de mine sunt preponderent evanghelice sau religioase cel puțin. Concluzia la care am ajuns cuprivire la acest mediu e că nu pot aștepta de la lumea virtuală să fie mult diferită de cea reală.

Mai trec pe aici sper, când voi avea mai mult timp și încă idealuri. Poate la pensie dacă nu mai devreme 🙂

A wonderful life everybody

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Prolog

  1. DanutM says:

    Sper sa nu ne parasesti totusi de tot.
    Uite, ajung din nou prin Londra, pe 5 martie. Dar nu voi fi decit o zi si sunt ocupat la o conferinta anglicana despre Orientul Apropiat, dupa care plec spre Grasgow. Cind revin , merg direct in Heathrow. Soer sa mai ajung cindva in vara asta si atunci trebuie sa ne intilnim neaparat.

  2. A.Dama says:

    Stiai ca prologul se scrie la inceput, nu la sfarsit.
    La sfarsit, e epilogul… Dar nu e cazul.
    Bine-ai venit!

  3. Agnusstick says:

    Preferam mai bine să se pensioneze alde Pleşu şi Liiceanu, zău aşa, că sunt pre(a)vizibili! Ne laşi fără blogpress după ce-am plătit abonamentu pe un an în avans? Păi criză, criză, dar să ştim şi noi când se termină! Aştept şi Prolongul.

  4. Dyo says:

    Ce s-a intamplat cu No more fear? Era un nume fain. Sper ca ti-ai pastrat totusi naravul pe mai departe … 🙂

Leave a Reply

