Me so gene – recidivivus

 

între doi oameni nu poate exista potrivire perfectă

decât poate de idealuri și parțial de gusturi

apoi

soluția este compromisul

de preferință inițiat de bărbat

mă rog sunt  si femei bărbătoase

cam asta e in a nutshell

dacă ceva nu merge singurul vinovat e el

sau El

și ce e fain totuși e

că Ea are cheia fericirii

Ea ȘTIE ce e nevoie pentru a fi fericiți

sau simte dacă vrei

aici e șansa lui: să-și depășească condiția

și

să asculte

 

Thanks Agnu for reminding me about this clip. I wouldn’t know how to happy end my thoughts

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Me so gene – recidivivus

  1. A.Dama says:

    Aici trebuia sa comenteze doar so gene me(n)?

    • sam says:

      🙂
      Mai aveam două variante de titlu: Me so genie și Me so genius dar în urma unei crize de modestie am lăsat titlul actual (toate vrându-se a fi rude cu mysoginy cum sigur ai dedus deja).
      Comentariile sunt libere, surorile trebuie să stea totuși în banca (băncile) lor. La mine în biserică se respectă încă tradiția 🙂

  2. A.Dama says:

    Da, eram convinsă că mai aveai variante.
    Mă duc în bancă. La grădiniță…
    Dar tot de la adam trebuie să înceapă compromisul.:)

  3. Camix says:

    El spune că singurul vinovat e ea dacă nu merge. Că ea e… liantul, zice-se. Şi atunci? Poate că tocmai acolo o fi problemul. A matter of capitals and capitalising letter L…?

    • sam says:

      Cine e “el” care spune așa ceva?
      I cannot see the logic in blaming other people for your misfortunes , least the person who makes your life worth living.

      Cât despre El numai El poate vorbi loud and clear. Noi suntem în ceață până una alta 🙂

      • Camix says:

        El nu e neapărat cineva, nu neapărat reprezentativ (în cazul ăsta un fost coleg, cu care am băsădit despre rolurile genurilor odată), dar ideea pe care a lansat-o se merita discutată, fie că am fost sau nu de acord cu ea. măcar pentru a-i vedea motivaţiile spuselor.

        liant şi Liant, mă gândeam. Că dacă nu e Cineva Liant, poţi avea câte lianturi (şi liane, of course) vrei.

        • Camix says:

          Hahaahahahah!!!!

        • sam says:

          Ei da, m-am delectat azi cu pietrele vorbitoare.
          Am încercat la un moment dat să ghicesc ce titlu ar pune Agnu la una din ele și am nimerit-o: The Big Bang.
          La tine s-a lăsat cu ceva scandal am înțeles. Au căzut și meteoriți

          • A.Dama says:

            Voi, bărbații, sunteți atât de pragmatici, cât că sunteți buni de filosofi!
            Eu abstractizam mult mai mult pe lângă pietre, pe când voi vă lăsați absorbiți de materie. Și erau tot felul de capcane pe-acolo. Inclusiv cutremure.:)
            Cât despre „scandal”, ăsta e pui în scutec. Să vezi când vor începe adevăratele scandaluri!…
            BTW, dacă te-am importunat cu t/ha/ranșa/mentul opozițional la celălalt articol, fii cu îngăduință!:)

Leave a Reply

