early morning prayer

I’ll try to guess How stuff works

I’ll wait for You here

To tell me Why

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to early morning prayer

  1. Camix says:

    May your waiting be blessed! Sometimes we have to wait a while and it’s quite a challenge to be able – or practise the ability given – to wait. And listen, meanwhile.

  2. e parca un parc mare pe acolo si parliament hill?

    • sam says:

      Prima poza e in Muswell Hill in nordul Londrei. Nu e departe de Parliament Hill care e mai apropae de centru . arliament Hill e mai posh dar si snob totodata. Intelectualii si artistii stau mai la periferie in general. Probabil si pentru ca e putin mai ieftin.
      A doua e dintr-un parc din apropiere unde merg mai des.

      • merci. era fain la londra. n-am mai fost pe acolo de aproape zece ani

        • sam says:

          Se întâmplă să-i duci dorul uneori?
          Eu m-am stabilit aici mai bine de zece ani în urmă. Înainte de asta, am avut doar șederi mai lungi sau mai scurte și de fiecare dată când mă întorceam în Ro după o perioadă mi se făcea un dor nebun după Londra de parcă era locul meu de baștină. Acum m-am mai calmat și cred că sunt la egală distanță, emoțional vorbind, de ambele.
          Dacă ai chef de niște expresii de la fața loco poți încerca aici: http://bloglobalta.wordpress.com/

          • in anul 1 a fost socul cultural. apoi in vacanta de paste m-am aclimatizat. in anul 2 imi placea si in 3 nu as mai fi vrut sa plec.
            apoi am mai revenit la taclale cu profu. am prins podul de linga parlament inchis circulatiei si l-am putut traversa umblind pe mijloc. nu o sa mai am ocazia asta 🙂
            duminica dimineata luam busul 64 sau cit din elephand & castle ce merge in plumsted si treceam prin greenwich pe sus prin common… era plimbarea de duminica.
            a fost fain. ma bucur ca iti place.
            merci de link

  3. Pingback: Cinci | lumea adam(a)ică

Leave a Reply

